Greekaffair: Η Ελλάδα αλλιώς

Εθνική τραγωδία στα Τέμπη: Μαθητές τραγουδούν και  αφιερώνουν στα θύματα το τραγούδι «Έφτασα μαμά» (βίντεο)

Εθνική τραγωδία στα Τέμπη: Μαθητές τραγουδούν και  αφιερώνουν στα θύματα το τραγούδι «Έφτασα μαμά» στέλνοντας έτσι το δικό τους μήνυμα

 

Μαθητές από το Ελληνικό Κολλέγιο Θεσσαλονίκης διασκεύασαν τους στίχους του κομματιού της Σοφίας Βόσσου «Το φιλαράκι» και το αφιέρωσαν στα θύματα του πολύνεκρου δυστυχήματος στα Τέμπη.

Μαθητές στη Θεσσαλονίκη πέρασαν σε μία συγκινητική και συμβολική κίνηση, καθώς διασκεύασαν το γνωστό τραγούδι «Το φιλαράκι» με αφορμή το πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Το τραγούδι έχει τίτλο «Έφτασα μαμά» και το τραγουδούν οι ίδιοι μαθητές και μαθήτριες του Ελληνικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης. Μέσα από αυτή τη διασκευή τους θέλουν να στείλουν το δικό τους μήνυμα για την τραγωδία των Τεμπών.

 

Η πρωτοβουλία για τη διασκευή του τραγουδιού ήταν των ίδιων των μαθητών και πραγματοποιήθηκε υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Ειρήνης Χωλίδου και της υπεύθυνης εκπαιδευτικών δράσεων Ιωάννας Κόντου-Φουντά. Στο τραγούδι «Το φιλαράκι» της Σοφία Βόσσου άλλαξαν οι στίχοι, ενώ διατηρήθηκε η μουσική, προκειμένου τα παιδιά να εκφράσουν τη συμπαράστασή τους στις οικογένειες των θυμάτων των ανθρώπων και (κυρίως) των φοιτητών που έχασαν τη ζωή τους στα Τέμπη.

Οι μαθητές, στη συγκινητική τους αυτή κίνηση, τραγουδούν:

«Δεν την βρίσκω την άκρη πουθενά και πες μου τι να κάνω από τύχη καθαρή δεν ήμουνα εγώ ένα θύμα, που ήταν στο τρένο πάνω και μπορώ να στέλνω «Έφτασα μαμά»

Αν σας άρεσε το άρθρο μας, μοιραστείτε το με φίλους σας!

Facebook WhatsApp

Σχετικές αναρτήσεις

Βέροια: Έκοψαν κολώνες της ΔΕΗ του δικτύου ηλεκτροδότησης στη δομή φιλοξενίας προσφύγων

Newsroom

Μαρία Καρυστιανού: Η Ελλάδα ακούει;;;;

Newsroom

Με απολύσεις απειλούνε τα super markets στις επιθέσεις εντυπώσεων του Άδωνι Γεωργιάδη

Σου άρεσε το άρθρο;

Μοιράσου το με τους φίλους σου!

Facebook WhatsApp