Greekaffair.gr: Η άλλη πλευρά της ενημέρωσης
Κριτικές Θεάτρου & Σινεμά

Κριτική Θεάτρου: Είδαμε «Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές» στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

Κριτική Θεάτρου: Είδαμε «Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές» στο Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

Η Κυριακή θρασύβουλου πήγε στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη και γράφει κριτική στο Greekaffair.gr για την θεατρική παράσταση :«Έγκλημα στο Όριεντ Εξπρές»

 

«Ο δολοφόνος βρίσκεται εδώ, μαζί μας… Είναι στο τρένο αυτή τη στιγμή…»
Μετά τα μεσάνυχτα, το φημισμένο ‘Οριεντ Εξπρές ακινητοποιείται από χιονοθύελλα στη μέση του πουθενά.
Το πρωί, ο εκατομμυριούχος Σάμιουελ Έντουαρντ Ράτσετ βρίσκεται μαχαιρωμένος στο κρεβάτι του. Η πόρτα του κουπέ του είναι κλειδωμένη.
Ο δολοφόνος του είναι ένας από τους συνταξιδιώτες του…
Ο Ηρακλής Πουαρό, παγιδευμένος κι αυτός στο τραίνο, επιχειρεί να λύσει το μυστήριο. Ανάμεσα στους επιβάτες υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που είχαν λόγους να μισούν τον Ράτσετ.

Ποιος απ’ όλους είναι ο δολοφόνος; Άραγε σχεδιάζει να χτυπήσει ξανά; Τι κίνητρα είχε; Γιατί τόσες μαχαιριές;
Οπότε έχει να αντιμετωπίσει πολλούς υπόπτους για τον φόνο ενός γκάνγκστερ και όταν ξεπερνάει τη δυσαρέσκειά του (ενοχλήθηκε βαθύτατα, διότι περίμενε μια ανώδυνη βόλτα στο τρένο, διαβάζοντας τον αγαπημένο του Ντίκενς), αντιλαμβάνεται πως δεν πρόκειται για μια απλή ή τυχαία περίπτωση αλλά για ξεκαθάρισμα λογαριασμών, προϊόν μεγάλου πόνου και εξίσου μεγάλου μυστικού.

Το Έγκλημα στο Οριεντ Εξπρές, είναι ίσως το πιο ενδιαφέρον από τα μπερδεμένα, και σε έναν μεγάλο βαθμό, επιτηδευμένα μυθιστορήματα της Βρετανίδας συγγραφέως Άγκαθα Κρίστι, γιατί μεταθέτει το παζλ μιας δολοφονίας στη σφαίρα της συνείδησης, χωρίς βέβαια να απορρίπτει την καλοδουλεμένη ύφανση που οδηγεί στην εξιχνίαση του μυστηρίου.

Ένα ταξίδι με το πιο πολυτελές τρένο του κόσμου εξελίσσεται σ’ ένα αγωνιώδες μυστήριο.

Γοητευτική πλοκή, γεμάτη ανατροπές.
Όλες οι ερμηνείες συναρπάζουν κ γοητεύουν.
Εκπληκτικά πλούσια και πολυτελέστατα σκηνικά, αρκετοί μηχανισμοί για να μπορέσει να αποδοθεί σκηνοθετικά το έργο, που δεν κουράζουν το θεατή και βοηθούν στην ομαλή εξέλιξη της παράστασης.
Έξυπνη ευρηματική σκηνοθεσία.
Πολύ όμορφη , ποιοτική και ατμοσφαιρική παράσταση, εντυπωσιακά κουστούμια,
έντονο styling κ μια μπαρόκ νότα ,σ ένα θέατρο που αποπνέει τον πολιτισμό και την ευγένεια της θιασάρχη.

Γενικά θα έλεγε κάποιος είναι μια πολύ επιτυχημένη παραγωγή. Διαθέτει ερμηνείες που τροφοδοτούνε την αγωνιά επι σκηνής.
Κυρίος Δ. Κατρανίδης συγκλονιστικός με γαλλική προφορά, ο ιδανικότερος για τον ρόλο του πουαρο
Εξαιρετική η κυριά Κ. Δανδουλάκη και γενναία η απόφαση της, να κάνει ένα τόσο μεγάλο θίασο ισότιμων πρωταγωνιστών στην εποχή μας ,σένα περιβάλλον υψηλής αισθητικής μπράβο της .
Κ τέλος, το μεγάλο δίλημμα, μπροστά στην φρίκη του φόνου ενός παιδιού; Ποια τιμωρία είναι δίκαιη κ ηθική;

 

Την απάντηση θα την δώσετε εσείς αφού πρώτα δείτε την παράσταση !!!

 

 

Ερμηνεύουν: Κ. Δανδουλάκη, Δ. Κατρανίδης, Αντ. Καφετζόπουλος, Όλ. Πολίτου, Τ. Χαλκιάς, Τ. Κουλίεβα, Τ. Τρύπη, Τ. Παπαματθαίου, Λ. Δροσάκη. Σκην.: Γ. Γαβαλάς, Μ. Τσαγκάρη. Κοστ.: Ιωάν. Τσάμη.

Σκηνοθεσία : Αντώνης Καλογρίδης

Απόδοση:  Ολυμπία Σκορδίλη

Σκηνικά: Γιώργος Γαβαλάς, Μαίρη Τσαγκάρη

Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη

Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος

Μουσική Επιμέλεια: Ιάκωβος Δρόσος

Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:

Τετάρτη: 19:30

Πέμπτη, Παρασκευή: 21:00

Σάββατο: 18:00 & 21:00

Κυριακή: 18:00 & 21:00

 

Τιμές Εισιτηρίων: απο 16 ευρώ

Θέατρο Κάτια Δανδουλάκη

Διέυθυνση: Αγ. Μελετίου 61Α

Περιοχή: Κυψέλη

Τηλέφωνο: 210 8640414

Related posts

Είδαμε την παράσταση: «Ο καταφαντασίαν ασθενής» – Κριτική Θεάτρου

«Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΙΒΑΝ ΙΛΙΤΣ»: Κριτική Παράστασης

Είδαμε την παράσταση: «8 Γυναίκες» – Κριτική Θεάτρου