Ο Πόντος Ανταμώνει στην Αθήνα στο Κατράκειο Θέατρο Νίκαιας – Μεγάλη ποντιακή μουσική συνάντηση 22 Ιουνίου
Το Κατράκειο Θέατρο Νίκαιας ετοιμάζεται να υποδεχθεί την κορυφαία ποντιακή μουσική βραδιά του καλοκαιριού. Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου, σημαντικοί και καταξιωμένοι καλλιτέχνες της ποντιακής μουσικής σκηνής θα ανέβουν στη σκηνή σε μια μεγάλη γιορτή αφιερωμένη στη λύρα, στο τραγούδι και στον χορό, δημιουργώντας ένα αυθεντικό ποντιακό αντάμωμα που αναμένεται να ενώσει το κοινό μέσα από τη μουσική και την παράδοση.
Η εκδήλωση με τίτλο «Ο Πόντος Ανταμώνει» φιλοδοξεί να αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα πολιτιστικά γεγονότα του καλοκαιριού, φέρνοντας κοντά αγαπημένους ερμηνευτές και δημιουργώντας μια βραδιά γεμάτη ρυθμό, συγκίνηση και γνήσιο παραδοσιακό γλέντι.
Συμμετέχουν (αλφαβητικά):
Κώστας Αγέρης
Κώστας Θεοδοσιάδης
Ανέστης Ιωακειμίδης
Γιώργος Ιωαννίδης
Δημήτρης Καρασαββίδης
Αφοί Κοπαλά
Στάθης Νικολαΐδης
Πέλλα Νικολαΐδου
Αρσένης Ορφανίδης
Αλέξης Παρχαρίδης
Στάθης Παυλίδης
Θεόφιλος Πουταχίδης
Γαβρίλος Σιδηρόπουλος
Σολίστες:
Γιώργος Ατματσίδης
Φάνης Κουρουκλίδης
Δημήτρης Ξενιτόπουλος
Τη σκηνή θα πλαισιώσει ο Χορευτικός Σύλλογος της Εύξεινος Λέσχη Αθηνών, παρουσιάζοντας χαρακτηριστικούς ποντιακούς χορούς, προσδίδοντας ακόμη μεγαλύτερη αυθεντικότητα στη βραδιά.
Την παρουσίαση της εκδήλωσης θα αναλάβει ο Σάκης Τανιμανίδης, προσθέτοντας τη δική του δυναμική στο μεγάλο μουσικό γεγονός.
Καλλιτεχνική & Οργανωτική Ομάδα
- Διεύθυνση Ορχήστρας: Δημήτρης Τεπερεκίδης
- Καλλιτεχνικός Διευθυντής: Στάθης Μαυρατζώτης
- Οργάνωση & Εκτέλεση Παραγωγής: Κώστας Ζώης
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο Κατράκειο Θέατρο Νίκαιας, έναν από τους σημαντικότερους ανοιχτούς πολιτιστικούς χώρους της Αττικής, που αναμένεται να γεμίσει από φίλους της ποντιακής μουσικής και παράδοσης.
Εισιτήρια από 17 €
