Πιστεύω στο τριαδικό Θεό με τον δικό μου τρόπο
Παρατηρείται με το πέρασμα το χρόνου ότι όλο ένα και περισσότερο ο κόσμος ομολογεί ότι «Πιστεύει στον τριαδικό Θεό με τον δικό του τρόπο»
Με αυτό τον τρόπο καταδικάζουν τα λεγόμενα της Ορθοδόξου Αποστολικής Εκκλησίας και δημιουργούν έναν Θεό κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους.
Για να εξηγήσουμε πιο αναλυτικά τι από τα παρακάτω οι περισσότεροι Χριστιανοί δεν δέχονται.
-
Ιερά Εξομολόγηση
-
Νηστεία
-
Τακτικός εκκλησιασμός
-
Το μυστήριο του γάμου
-
Παρθενία
Αυτά είναι λίγα από αυτά που πλέον δεν δέχονται οι νέο Χριστιανοί.
Τι λέει όμως ο Λόγος του Θεού; Τι μας δίδαξε ο Κύριος Ιησούς Χριστός και τι διδάξαν οι Απόστολοι που φωτίστηκαν με το Άγιο Πνεύμα κατά την Πεντηκοστή και αποτέλεσε την έναρξη της εκκλησίας μας. Γιαυτό λέμε Ορθόδοξη Αποστολική Εκκλησία γιατί είναι η συνέχεια των Αποστόλων.
Πάμε λοιπόν αγαπητοί μου να πιάσουμε ένα ένα αυτά που δεν δέχονται οι Χριστιανοί.
Ιερά εξομολόγηση. Δεν είναι εντολή των παππάδων όπως πολλοί ισχυρίζονται είναι εντολή του Χριστού μας. Συγκεκριμένα μετά την Ανάσταση Του ο Κύριος και στην ψηλάφηση του Θωμά ο Κύριος δίνει εντολή στους Αποστόλους «όσες αμαρτίες θα σβήσετε στην γή θα σβηστούν και στον ουρανό, όσες θα αφήσετε θα μείνουν και στον ουρανό» Από τα λόγια Του Κυρίου μας καθιερώθηκε από τους Αποστόλους η Ιερά εξομολόγηση.
Νηστεία. Πρώτα πρώτα Χριστιανός σημαίνει μικρός Χριστός δηλαδή με απλά λόγια μιμούμαστε την ζωή του Χριστού. Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός νήστεψε 40 ημέρες. Επιπλέον σε κάποιο σημείο του Ευαγγελίου βλέπουμε τους Μαθητές που δεν μπόρεσαν να βγάλουν το δαιμόνιο από έναν νέο. Όταν απευθύνθηκαν στον Κύριο και λέγοντας Του ότι δεν κατάφεραν να βγάλουν το δαιμόνιο, ο Κύριος Ιησούς Χριστός τους απάντησε αυτό το δαιμόνιο για να βγει χρειάζεται προσευχή και νηστεία. Τρίτο και τελευταίο σημείο η πρώτη μορφή νηστείας ήταν στους πρωτόπλαστους με την απαγόρευση του μήλου. Όπως γίνεται αντιληπτό η νηστεία είναι απαραίτητη και δεν είναι προϊόν των παππάδων.
Ο εκκλησιασμός. Κάποτε η εκκλησία αν ο Χριστιανός έλειπε 2 συνεχόμενες φορές από την εκκλησία την Κυριακή αφοριζόταν. Δεν λέμε να γυρίσουμε σε αυτό αλλά όχι και αυτό που γίνεται στις μέρες μας. Πολλοί θεωρούν ότι με το να πηγαίνεις και να ανάβεις ένα κεράκι και να φεύγεις είσαι εντάξει. Κάθε Κυριακή και σε κάθε Θεία Λειτουργία επιτελείτε η σταυρική θυσία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Όλα τα τάγματα αγγέλων κατεβαίνουν στον ναό κατά την Θεία Λειτουργία και εμείς κοιμόμαστε στο κρεβατάκι μας. Πολλές φορές χρησιμοποιούμε και την δικαιολογία δεν μπορώ γιατί κουτσομπολεύει ο κόσμος και σκανδαλίζομαι. Κάτσε σε μία γωνία και μίλα με τον Χριστό. Έτσι θα νιώσεις τέτοια αγάπη και αγαλλίαση που δεν θα χάνεις μετά Λειτουργίες.
Το μυστήριο του γάμου. Ολοένα και περισσότεροι νέοι δεν παντρεύονται στην εκκλησία μας αλλά καταφεύγουν στον πολιτικό, στο σύμφωνο συμβίωσης και άλλοι στις γαμοβαφτίσεις δηλαδή μαζί γάμο και βάφτιση. Παρόλα αυτά ο Κύριος Ιησούς Χριστός είδαμε ότι επισκέφτηκε τον γάμο στην Κανά και ευλόγησε το κρασί. Το μυστήριο του γάμου είναι ένα από τα 7 μυστήρια της εκκλησίας μας. Ας μην δικαιολογούμε τον εαυτό μας με φτηνές δικαιολογίες. Από την στιγμή που αποφασίσαμε να μπούμε στον έγγαμο δρόμο πρέπει όπως μας λένε οι Άγιοι Πατέρες και η Εκκλησία μας να πάμε στα σκαλιά της εκκλησίας και με την Ευλογία του Τριαδικού Θεού να βάλουμε στεφάνι.
Τέλος η παρθενία είναι ένα κομμάτι που δυσκολεύει όλο τον κόσμο. Παρόλα αυτά ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός ευλόγησε όπως είπαμε παραπάνω τον γάμο και ως εκ τούτου την ολοκλήρωση του ζευγαριού στον γάμο και όχι πριν από αυτόν. Τα στέφανα που φορούν οι νεόνυμφοι συμβολίζουν την νίκη της παρθενίας. Πλέον όχι μόνο την νίκη της παρθενίας δεν δείχνουν οι νεόνυμφοι, αλλά βλέπουμε και νύφες γκαστρωμένες και νύφες με τα παιδιά τους στον χορό του Ησαΐα.
Όσοι θα διαβάσετε το άρθρο μπορεί και να με θεωρήσετε γραφικό, παλιομοδίτη. Ωστόσο τα όσα ανέφερα παραπάνω δεν είναι δικά μου λόγια είναι μέσα από το Ευαγγέλιο το οποίο έγραψαν οι 4 ευαγγελιστές και δίδαξαν οι Άγιοι Απόστολοι και οι Άγιοι Πατέρες έπειτα ώστε να φθάσουμε εν έτη 2020 και να γνωρίζουμε για τα παραπάνω. Πιστεύω σημαίνει εμπιστεύομαι, είμαι βέβαιος για κάτι. Επομένως όταν λέμε πιστεύουμε είμαστε βέβαιοι για την Ύπαρξη του Τριαδικού Θεού για τα όσα δίδαξε και είπε στους μαθητές Του και ως εκ τούτου για την θεμελίωση της Ορθοδόξου Αποστολικής Εκκλησίας. Πιστεύω με τον δικό μου τρόπο είναι μία λάθος διατύπωση και μία λάθος γνώμη γιατί απλά δεν πιστεύουμε στον Θεό και δεν θέλουμε να κάνουμε υπακοή που υποδηλώνει ταπείνωση και είναι η μεγαλύτερη αρετή.
Προτείνω αγαπητοί μου πρώτα να κατανοήσουμε το Σύμβολο της Πίστη μας και να μην το λέμε σαν παραμυθάκι, να διαβάσουμε την Καινή Διαθήκη, να διαβάσουμε Πατερικούς Λόγους και Βίου Αγίων, γιατί έτσι θα κατανοήσουμε ότι το να πιστεύεις με τον δικό σου τρόπο είναι πλάνη μεγάλη.
Γράφει ο Ιεροψάλτης Αχιλλέας Γραβάνης